Play time is over

Hum var ska man börja?

Vad jag trodde var perfekt tidigare brakade samman totalt för ett tag sen.
Det fanns människor som jag verklitgen värderade högt som jag skulle vara berädd att göra allt för, men det jag fick tillbaka var ett knivhugg i ryggen. Jag vill inte säga att dessa människor är dåliga. För jag vet att dom kan så mycket bättre. Synd bara att jag inte umgås med dom längre, hade sjukt kul tillsammans i alla fall.

Jag förlåter alltid- oavsätt vad den människan gjort mig. Men jag glömmer aldrig.

Men nu. Fuck it! Jag har det jag vill ha. Jag får allt jag vill. Varför ska jag hänga läpp för att detta hänt. Hey.
- Everytime I fall I will rise a hundred time stronger!


Livet leker för fullt igen, vänner som man kan lite på. Vänner som skulle göra allt för att se mig le och skratta. Någon att tycka om finns det med. Uoof !! Hey he is goodlooking !!! and good in other things to :P

Jobbar just nu på TMC Uppsala. Inge vidare men det duger i alla fall. Roligaste gänget på dagen ! Hahahaha !! Synd dock att några av dom har slutat. Dagsgänget kommer alltid bestå av, Maria, Mihaylov, Kodjak, Jesper, Määrcus och våran alldeles egna lego-soldat Daniel ;)

Men nu ska jag ivägo festa. Polaren fyller 20:o . Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0