Sunset

Vill åka utomland fan!! fatta mysigt att ligga på en strand just nu. o bara ta det lugnt , senare när solen börjar gå ner så göra man sig iordning för utelivet. Underbart. Får fan styra upp det där men att åka utomland tjejer. Åka båt skulle heller inte vara dumt fan xD Haha fatta Molavi hur spårat det skulle bli om man drog med både din farii och min mamma.. HAHAHA!!! katastrof på högnivå fan xD jävla ungar gå å drick eller någonting, men akta er för kanten , eller do what so ever xD 

Ska kolla med min mamma, ang Teneriffa om vi gör så att vi jobbar på hotelet och bor gratis en vecka, det skulle vara guld. kan det bli bättre. bara betala resan o fickmpengar sen e resten fixat redan, skulle jag inte tacka nej till och ja jag vet det skulle inte du heller min kära lilla Tildus, har pratat lite med mamma min.

P.S Proud Pinay Forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0