Party

Vaknade lördag morgon helt körd i skallen hade jobbat ca9.75 h på fredagen så det var inte att leka med.. Men men, då bar det av till stan för att se på film, trevligt trevligt, såg på The Iland eller vad den heter.. helt okey film gillade den..

sen så får man ett samtal fårn Maja gussen som gastar.. haha så söt du e gummsan, så det var bara att oacka ihop sakerna och åka ner på stan för att möta upp henne, tog tåget hem till pappa min o förkrökade , söönder mitt hus .. haha, vi spreängde varenda jävla bas i det huset. hur lyckas man med det liksom.. xD sen var tåget sent in till stan men vi överlevde..

Möte Linus utanför ppl.. såå gullig man kan vara seriöst =) hihi.. Min underbara liiinus .. party party.. helt plötsligt så i baren får jag en halsduk av någon random kille som ville att jag skulle ha på den. Jaja, men visst.. haha.. hade den hela kvällen sen så kom hans polare o lackade sönder på mig för att jag hade den xD.. haha , störda jävel, inte e dt mitt fek att du blev dumpad. Ge fan i polarens guss då...ajja Emil fick tillbaka sin halsduk till slut, o jag hans nr ? xD haha

Söta dom var allihopa.. sen så skulle jag dra till reed room för där stod marcus o väntade på mig, älskar att få skjuts hem :D .. men seriöst jag hatar taxi under den lilla lilla biten jag gick så blev jag på hoppad av minst 3 st taxi.. bli rädd fan. sprang sista biten, sliter upp dören och säger kör xD haha...

Smarta Mariiah insåg senare sen att hon icke hade nycklar till huset, iochmed jag hade slängt dom på papi percis innan vi hade gått till tåget .. xD haha, bra jobbat du e utelåst från ditt eget hus maria.. ajja det löste sig i alla fall :D 


Maja, Christel & Mariiah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0