Morning

Morgon morgon. Är fortfarande sjuk men på bättringsvägen nu. Hatar verkligen att vara sjuk men vad ska man göra ? håller på att göra lunch nu, åt mig o Molavi.. haha... ska åka in sen och lämna hennes matlåda. Längtar som fan tills på Torsdag fan, ska på middag och drink då med flickorna. Fick en jätte fin klänning av mamma min igår som jag ska ha på mig. I morgon smäller dt nog. haha.. ska vara med Anna, sen så kanske vi träffar på Sudi. Kan det bli mera galet eller ? allting kommer bli helt spårat som alltid. aiiight girls.



Take me now or loose me forever. Det är allt jag har att säga, du vet att jag väntar. Men det du gjorde mot mig sårade mig så ofattbart mycket. Jag kan keva med det, kan glöma. Men jag tänker inte vänta på dej i en evighet. Kanske är det bättre så här? kanske det inte är menat att det ska vara vi. I want to be happy to you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0