Morgon

Nu sitter jag här igen, klockan börjar nära sig fyra och jag ska ta tåget som går om en timme. börjar jobbet 06,00 idag, kommer bli en lång lång dag, igår jobbade jag 07,00-16,30 = Död Mariiah, haha.. jag irrade runt som en zombie sista timmen fan xD.. fick bara sova ett par timmar inatt, somnade efter 23.00 och gick upp nu för en 50 min sen. ..haha jag kommer att döda mig själv med detta, måste verkligen få sova ikväll. ska jobba 06,00 på lördag med..

Igår så fick jag skjuts hem av Urken, det var trevligt, haha... fick reda på mindre trevligare saker iåg med med. Fick sån jävla lust att möblera om helle hennes jävla ansike så att hon inte kan titta åt vårt håll.. Att en människa kan göra så som kallar sig själv sin vän. BULL SHEAT !!! det e bara skitsnack från den tjejen. Seriöst ska slå sönder hennes ansikte när jag träffar henne.

Ajja ska inte förstöra min morgon genom att tänka på henne, kommer att få gråahår av den gussen, eller vad man ska kalla henne. Ha det bäst nu må´ste jag ringa Sandra ang avbakningen av allt bröd. Ciao =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0