Likesoever

HAHAHAHA !!! sthlm resan gick ju som det gick fan xD helt sjukt kul. o ja jag hade nog IG i orientering i högstadiet men kommer inte ihåg, jag sög på det i alla fall.. Haha.. kul var det. Ida din söta lilla filur , du e riktigt duktig bakom ratten serru.. O killen . Hell yeah, sant så som du sa det. typisk kille man skullevilja rymma iväg med om han inte hadefru och barn.. jag var bara gjordför att vara snygg idag, men darliiing for you I'll do it in high hels.. Haha o ja det gjorde jag med ;)

Var även med min underbara Molavi idag, hon e verkligen min sötnos. var med molavi tillläkaren idag, var tvungen att hålla henne i handen. planerade lite för torsdagen o nästa helg då Idus äntligen flyttar. :)


Hum , I wanna have a party. funderar på att koka ihop ett med linusfår se hur det blir ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0