Like Me

Dont you wish that you were like me aiiight ;D

Fuck borde sovamen kan inte ska upp om ett par timmar nuska börjar jobbakl 06,00.. orkar inte. Visst jag vet jag har ett jobb borde vara glader men inte med dom här tiderna dom tar död på mig seriöst .. Vågar fan inte kolla nästa veckas schema men jag borde det fan..

HURRA !!!! fuck vad glader man blir ;D haha ska bara jobba en dag nästa vecka ..YAY !! fast det e 06,00 - 15.00 så klart... Hurra xD men glader man blir, Mer ledig tid till mig att bara bara slöa..fan vad skönt ..Nej nu borde jag verkligen sova.

Men imorgon ska jag fan be on Fredrik nr 2nr xD (David) haha. jadu Idus, du kan ju ha fredrik om du vill,för David e min fan.. haha.. Kan man bli roligare, "Hum kom in o be efter mig o jag fixar resten" well släng med ditt nr å du har ett bra erbjudande.. Haha.. Ja sant Idus jag lovar han kommer ha sitt nr inprogramerat i mobilen redan. Så varför be om det xD..Saaaiko man kan bli, ursh nu börjara jag irra för att jag eså jävla trött xD 

Why do you try to be my ? walk like me, look like me ? Just be yourself and you will do just fine dont yah know..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0