Kulturnatten

Vaknade på morgonen, utvilad och förväntansfull... Ringer Linusför att kolla läget lite. 20 min senare så plockar Linus upp mig i bilen, var spännande att se hur han körde o så o ja ;) han klarade det utan problem jag överlevde eller hur xD
Åkte till Gränby för att handla lite på glasbanken. Senare på stan så möte vi upp Sudi, ceder, anton o alex gick runt o kollade på lite olika saker som dom visade upp.

Efter det så bar det av till Christel där förkröket skulle vara. inte lika klantiga man kan vara ha ner samma sak 2 ggr dessutom,, hahah lovar vi rev halva lägenheten, Hade det skit kul. Efter att vi hade varit där ett tag så tog ja bussen ner till stan skulle möta upp Anna,skulle hem till Davo o Molavi o festa vidare.

HAHAHA !!! men eller hur en liten lugnt fest, yeah fuck me side way's var som mest 35 pers i en 2:a.. haha, hade skit kul fan, hände en hel del denna kväll e allt jag kan säga, party party Well I am theparty as always.. haha.. tror det röck mer än 3 platter öl den kvällen ..Shoota teqila nice det.. fy fan fick i mig säkert en 3 st. Smällde fan fyverkerier till och med xD

Men alla fester har sina missöden o detta skrämde skiten ur mig. trodde seriöst dom skulle slå sönder danny, o helvete vad lack Davo o Björn vart. Men efter många om och men så okey det löste sig. Någon var inte glad men vad ska jag göra. Du kan inte ha kakan och äta den.

Dom sista människorna trillade ur lägenheten vid kanske 4, fuck vad mycket skit det var överallt i lägenheten, 4 kassar fyllde vi om inte mer, haha... Men jävla Alihan tog upp hela soffan där jag skulle sova, seriöst misshandladesönder honom men han vaknade inte, fuck vad jag o davo garvade hela morgonen,  typ pockade Ali i ansiktet i 20 min o ingen reaktion från honom.

Men han skrämde ihjäl mig när han plötsligt vände sig om o höll om mig xD.. flög upp hos Davo höll på att skita på mig fan xD så jävla rädd. Men kul var det, har inte skrattat så mycket på as länge fan. tror jag o Davo somnade vid en 6 tiden, vaknade innan elva senpå morgonen o kunde inte somna om. bakiiiiiiiiiiiiiiis !!!! URK !! mådde pisst hela jävlafucking dagen. Sen kom Molavi in o vi hade bakisdag hela dagen xD Pizza o film Yay =D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0