It takes two to tango


Din lilla äckliga hora. Att du kunde göra så här mot mig? din VÄN !!! Fattar inte verkligen you are the worst!!! HAHAHA !!! så jävla patetisk, kan fan inte mer än att tycka synd om dej, att du känner dej så jävla dålig. Måste du verkligen söka bekräftelse över allt, från allt och alla. Men det du gjorde FUCK IT !!! om jag kunde jag skulle möblera om hela ditt ansikte. Har du sett dej i spegeln?Sönder drucken, sönder drogad, så jävla skabbig, blir äcklad av att se på dej. But it takes two to tango so fuck you to... Jag har ingen rätt att känna så här men vad fan var ditt samvete den dagen? Asså ditt jävlaass... Haha du e så inte värd varken min ilska eller mina tårar. Jag e fan värd så mycket mer än så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0