...

Vad på stan med Tilde idag. Trevligt som alltid, handlade lite idag med, det var ett bra jävla tag sen jag köpte lite kläder, det blev en tjock tunika från Gina, handlade även lita andra saker på New Yorker och H&M.

Det e verkligen sjukt hur tiden bara flyger förbi. Har ingen aning om hur länge jag och Tilde satt på storkens, snackade om allting mellan himmel och jord. Vissa saker var inte lika trevligt att tala om. Vad fan ska jag göra? Just nu så har jag inte en aning om vad jag håller på med. Kanske det jag gör är fel? Kanske jag borde sluta upp med detta?.

Vill inte förlora någon, känns som att jag håller på att förlora min favorit. Jag har inte ens bett favoriten om till låtelse.

Men kom i alla fall fram till någonting bra. Att det är över, jag ska inte behöva stå ut med denna skit. Jag är inte vem som helst, folk skulle göra vad som helst för att få vara du. Men nej inge mer. Jag tänker inte vänta mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0