Wake up sunshine

David gick nyss upp till jobbet. vilket inte var en så stor hit, jag som ville ligga kvar o mysa, men jo tjena att man kunde det. sängen blev plötsligt större o kallare. skit oxå. Ajja försöker få tag på Sara för vi ska till sthlm idag, ska bli skit kul fan. Det var aslänge sen vi var på stan te sammans nänmligen, men den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge spec när det kommer till min lilla Sara.. haha.. nu ska jag gå springa en runda, sen ska jag ta ett bad. Ciao


 

Fick tag på Sara till slut och sheat kul vi hade i sthlm, kunde det bli mera flumigt eller ? haha. som det som hände på station i uppsala. seriöst e du helt pundade i huvudet eller? man börjar undra efter ett tag, nej är ett nej. allting löste sig i alla fall. har ingen aning om hur länge vi var inne på sf-fi men det var ett bra jävla tag kan jag säga. sen bar det av till en resturang där vi åt romantisk middag för två med tända ljus. haha.. fett sött jue.

Blev dock terrad hela fucking dagen av alla. den enda dag som jag åket iväg för att ta det lugnt o chilla så ska alla vara på en som fan. gud vad man lessnar på det.

hittade lite nice kläder åt sara med fett söt hon blev i allting.

sen bar det av till uppsala iegn för at festa. det var nice det. plockade upp nadia o linnea med sen bar det av till eriksberg. till Olle för förkrök o nice det var.. haha.. men taxi resan ner till stan var klockren fan. haha det var fan det roligaste av allt, väl nere på stan så träffade jag på Bamse som jag inte sett på evigheter. fuck vad glad jag blev, haha hoppade upp på honom.

men kvällen har ju bara börjat eller hur. vi tog ett par drinkar på terassen sen blev det bara svart. det slog slit i skallen på mig. helt plötsligt var jag på krigsstiegn. sheat vad jag skällde på Davod. o de kommer jag inte ens ihåg, men allting löste sig till slut. gjorde en sak jag kommer at ångra men det ger mig någonting att jobba på. man kan inte få allting gratis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0