wake up sunshine

Vaknade av att det lös in i vårat sovrum, vänder mig om och ser världens mest underbara pojke. Dags att vakna du ska till jobbet snart. Själv gick jag upp och satte på kaffe, kollade runt lite i unt:e men hittade inge intressant. gjorde iordning lite frukost åt oss och chiko på samma gång, tänkte jag rastar honom samtidigt som Mr pojkvän åker till jobbet.

Nu har Mr pojkvän taggat iväg till jobbet. Inte sova kunde jag, visste att jag hade massa saker att göra när jag kom in, Diska tvätta städa iordning allting. Har försökt att ringa Olle med men han svarar inte, vill veta när han kommer hem, ska tagga till stan nämligen för att träffa min Fru Tildus, bara glida runt på stan.

Ska till sjukhuset med efter 4 för då har alex opererats, hoppas att allting kommer att gå bra. och att det verkligen bli sista gången hon åker in i detta ärende. Ajja Ciao har mycket att stå i nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0