Sunshine or NOT

Vaknade halv  imorse när davod knackade på dörren. fuck vad trött jag var, ville bara krypa ner i sängen, vart och skönt var det.. haha.. inte konstigt det när Nadia låg där. det blev sent igår så hon fick slagga hos oss.

Kul hade vi. flummiga som alltid. gick och lade mig senare igen. gick upp ett par timmar senare för att göra frukost till nadia som skulle till skolan. tog ut chicko med. ADHD hund eller vad.. haha... "ja tugga söönder trädet chicko."

nej nu ska jag tebax till sängen och sova. så jävla trött. tror dessutom att jag håller på att bli alergisk mot hundar. fuck it oxå. jävla helvete. ajja ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Katta

ja vännen kan vi inte ta en fika på lör:)? eller tänkte du något spec? miss youu <3

2008-10-22 @ 22:19:22
URL: http://thesweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0