Sudiiiiiii !!!! <3 batsos

Var ute med tjejerna igår. började med att jag vart till Tilde för att göra mig iordning. det var skit kul haha fuck vad vi garvade och fulade sönder oss. helt otroligt vad ful man kan bli . eller din fucking lollipop dans sheat vad ugly den e . garvade sönder mina jävla magmuskler.

liter senare så kom Davod och plockade upp mig för att köra mig till Sudi. denna dag så fyller hon 20 nämligen. så jag skulle på förkrök o middag hos henne. vilket var grymt trevligt. men sheat vad packad sudi blev haha underbara litte sudi. tog taxi in till storvreta. där vi senare tog tåget in till stan.

jävla hets det blev. ingenting gick riktigt som det var planerat men vi kom in till slut i alla fall. efter många om och men , väl där inne träffade jag tonvis av gamla polare dom var överallt och ingen stanns verkligen.. haha... men kul hade vi.

tills allting började spåra ur riktigt ordentligt. HIttar sudi helt borta går en kall rysning genom hela kroppen , vad är det som händer med henne igentrligen. helt out of control. har aldirg varit så rädd i hela mitt liv. vakten kom och hjälpte ut oss. hon vägrade släppa mig trots jag sa att dom var trevliga och skulle ta hand om henne. Vilken 20 årsdag verkligen.

sen kom polisen för det visade sig att sudi hade blivit drogad av någon. polisen körde henne till akuten för att kolla upp henne. helvete vad förbannad jag blev. mord i sinnet kan jag verkligen säga. skriker o gapar slår på allt som jag ser. bergsäkra gång genom uppsala vill jag gå och hitta killen ska döda honom.



Davod o Olle kom och hämtade upp mig o linnea som vi senare körde hem. fuck vad förbannad jag var igår. gå rinte att tala med mig när jag e på det humöret fuck no. klampade in i björns rum tog säcken släpade ut den på balkongen och dampade sönder mig. skriker som en galning.


stackar matilda som såg allting. måste trott att jag hade ADHD seriöst. men men bad om ursäkt senareför mitt betende så allting löste sig där. har försökt få tag på dom andra för att kolla hur det e med sudi. men ingen vet någonting, jag svär får jag tag på honom han kommer ångra att han någonsin föddes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0