Panggan

Vaknade upp denna morgon i famnen på Mr pojkvän. kan din dag börja så mycket bättre tror verklligen inte det. låg kvar säkert i evigheter och bara myste sönder oss. underbart.

Gick upp efter ett tag och såg att min kära Farii hade ringt mig, så jag ringde upp honom och kollade vad det han hade på hjärtat. Och det visade sig att min barndomns vän Akmal hade sökt upp mig igår och frågade efter mig. sheat. tror att det måste vara mer än 4 år sedan vi såga så jag vart skit glader, kan inte bli mer än det. Så jag fick nr och ringde upp honom. Snackade lite om allt o ingenting. och bestämde att han ska kommat till uppsala på fredag fäör att parta med mig o plarna. det e ju Hallowen vad ska man göra.

Åkte ner på stan senare för att hälsa på Mr pojkväns mormor som ligger på sjukhuset. Alex lades in idag med, hon ska opereras igen imorgon. jag hoppas att det blir den sista. och att hon inte behöver läggas in någonting mera nu. hon har pendlat ut och in från sjukan sen i maj i år. det e jobbigt och påfrestande för både henne och vi som älskar henne.

Ajja nu ska jag gå och vålta mr pojkvän, ska mysa sönder mig ikväll. för sen nu i veckan kommer dte bli mycket mycket jobb, då kommer jag inte få se röken av honom . ledsen, ajja Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0