Hospital

Vad ska man göra. i tisdagsnatt så åkte min syter Aöexandra in på akuten igen, mig fick dom inte tag på så senare på onsdags förmiddagen fick jag reda på att hon ligger på akis. Det var bara att slänga ihop allting skita i allt man höll på med och åka raka vägen till sjukhuset för att träffa alex. Jag visste att det var illa men att det var så illa.

åkte senare in på kvällen igen för att hälsa på henne. då följde även Davod med mig. det var sköt att slippa vänta ensamen. hatar berkligen sjukhus. o alla läkare Gud ni e sjuka i huvudet allihopa .


sitter just nu i skolan , var på sjukhuset o hälsade på alex tidigare idag. ska dit så fort jag är klar i skolan. flänger som en jag vet inte vad, en idiot låter ganska passande känner mig som en just nu. Blev uppläxad idag oxå Yay what a great day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0