Bastos nga babe

Bastos. verkligen, palla med allting.. maso panilka ney!!

hemlängtan, all my czn.

ang na karaang. naaalala.... undrar när man får se er alla igen. antagligen när ja har pengar.  men vad fan ska jag få dom ifrån. hata hata hata. saknar alla .. spec phom o sunnyboy. haha.. vänta när vi kommer tillbaka. ska röja sönder plaza. huset e fan snart klart. det saknar bara trappan, o färgen. det e det enda. få träffa Vandam. du måste ha blivit jävligt stor nu.. ajja..




talade med katta idag. saknade sönder mig efte dej din lilla idiot... haha.. vänta bara ska riva hela jävla skiten. till grunden. ajja nu ska jag slagga tror jag. Ciao. Miss kita mannang, adning, czn

Kommentarer
Postat av: katta

heeej gummsan! Ledsen men kan inte fixa fram det:/ hoppas du hittar nån som vet! Ska hem i helgen så vi kan väl ses nästa vecka:)? pusss

2008-10-09 @ 20:43:38
URL: http://thesweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0