Aiiight

Aight life grand sometimes.

SItter i lägenheten just nu. kom hem för ett tag sen, hade varit och tränat, måste hålla sig i trim fan. kan inte säcka ihop till jag vet inte vad. Men det e skönt att röra på sig. Annars kommer det säga "poff" ´och jag kommer bli en köttbulle. haha.

Håller på att städa hela lägenheten, ursh ursh så mycket skit det finns. men det nog inte så konstigt med tanken på att vi e tre stycken här hela tiden, sen så kommer det och går folk hela tiden. Men jag trivs med det. städar man lite hela tiden så blir det inte så mycket skit överallt. Får inte glömma att hänga pojkarnas kläder heller. håller på att tvätta samtidigt. Sen kommer jag gå lös på köket. Städa städa bort allt smuts. haha

Längtar tills aziziam slutar jobbet. så att vi kan mysa och ta det lugnt. har varit en hel del senaste tiden känns det som. längtar som fan tills helgen, då blir alla samlade igen. tjoho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0