11 okt

Vaknade sent denna lördag morgon, bakis och minnes luckor sen fredagen som hade varit förra veckan. indåg vad jag hade gjort och bad om ursäkt. Allting löste sig till det bästa verkligen. Kunde det bli bättre så lycklig. Nu e du min bara
 min. hihi The day when two becomes one . låg bara och myste bort hela dagen. pratade om allting mellan himmel och jord. kan inte bli lyckligare verkligen. har hittat någon som tänker som jag, och vill samma saker. vill inte slänga bort meningslös tid på annat.'


Men whatsoever så drog vi alla vidare till Olle igen på kvällen för ännu en party dag. som kom att spåra en hel del. Tror vi hade mer än 4 lier vodka att hinka i oss. fick hjälp på traven. Anna vickeey, amika o amanda dök upp senare på kvällen och joinade oss på kröket. men fuck allt grogg virke tog slut ganska snabbt. haha sluade med att jag drack rent. haha, illa illa det. slutade med att jag däckade två ggr hos Olle..

haha kim varhelt fuckad, så jävla söt man kan vara.. haha "Daaaavod du måste komma ihåg detta datum det e viktigt !!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0