....

f I could break this spell
I'd run to him today
And somehow I know he's on his way to me
Aziziam, you and I were meant to be

Far longer than forever
I'll hold you in my heart
It's almost like you're here w/ me
Although we're far apart

Far longer than forever
As constant as a star
I close my eyes and I am where you are

Just nu känns allting så otroligt bra igen. Visst visa saker är verkligen inte kul. Men det e bara att bita ihop. Jag ska inte klaga över någonting. Jag har mer än vad jag kan önska mig En underbar Mr Pojkvän, vänner, familj. Vad mer kan du begära. Alla går vi igenom tuffa tider, men så är livet. En okänd väg som kommer att kännas lång och svår. Men det är däför man ska hålla tajt i det man har. Och det kommer jag verkligen att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0