Whoo Whoo

Halloj nu e jag skit trött och sliten.. Har percis talat med Mia =D Whooo Hoo !!! Kan inte blir bättre. Blev uppringd av denna kvinna idag som hade en förfrågan om jag ville ställa upp som statist i en ny serie som kommer på tv 4 =) 
Viserligen e det inte mycket men det ska blir skit kul. Har ringt runt som en galning för att få tag på lite fler statister.

Så här blir det - 4 st flickor- Mariiah (Jag), Sara, Katrin och Anna
             
        - 4 st pojkar - Daniel, Simon, Linus, och Nicklas

Chilla gummsan jag har mejlat Mia ska se om du får vara med Elisa =D


FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELL YEAH !!!


image72
"Oskyldigt Dömd"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0