Studentskivan




Så spååårat.. haha.. önskar att kvällen aldrig slutade, kommer sakna alla så himla mycket...

Alla började mingla runt vid halv 7 tiden... för drinkar och allt.. Trevligt Trevligt =)
Middagen började vid åtta tiden tror jag kommer inte riktigt ihåg.. MAT ! skit gott Katta gummsan utan dej hade det aldrig blivit av ! så underbar du e =D meloveyou

Haha.. Blev Klassens Short Skirt xD konstigt va ;) Men igentligen var jag Klassens BLATTE XD

Eftersläppet kom vid halv 10 då var man inte så lite rund om fötterna! så jävla dragen man blev denna kväll ...
Anna, Linus, Ceder, Sudi , Linnéa , Anton kom sååå gulliga ni e alla ! dags att SHOOTA ;)

Haha nicklas fack så spårat! allting blev .. haha men trevligt trevligt var det =)
När det var dags att ta sig hem så skulle jag probt gå balansgång på broräcket !! fack.. !! xD
hände ett parmiss öden denna kväll..eller ett hände !! BRENTA din idiot !!
fick ringa och väcka farsan 3 i natten för att köra honom... fan alltså... Ajja trevligt hade jag i alla fall YOU BET ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0