Party party..sleepy

Nu har jag kört hem dom flesta människorna :) lite trött ;) men men festen pågår än :) vill bara säga att hade inte sammie hjälpt mig idag hade jag hängt mig själv xD Sammie tack för idag, du har varit en riktig räddaren i nöden :) { bilder kommer inom kort } nu ska jag parta vidare :) se yah



image75
Här har vi lite Presenter som jag fick. Bla - presentkort 
{ Sudi & Ceder } Oljor { Linus } Martiniglas { Linnéa }
Armband, örhängen { Anna } Halsband, Örhängen { Denise }


Bilder sen kvällen =D
image76
Mariiah ( Jag ) och Sammie vi Hostade hela kvällen.. GrillMasters xD Yesbox

Grillar för glatta livet xDMedans alla Äter ;D
Boyzen snackarGirlzen myser





image88

PARTY LIGAN E PÅ SPRÅNG !!! MELOVEYAH ALL =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0