Party Party

Haloj allihop nu ska jag iväg till Victoria och förfesta innan vi ska på
Maria studentdskiva på Gbg nation =D Wiie!
Ska bli skit trevligt... Stressad som vanligt det enda jag gör e tamefan
stressa till alla möjliga ställen xD
Det e verkligen inte hälsosamt vid huvud taget...
Men Men vad gör man e man efter traktat så fan ;) haha

image89
Dont underrest me - I'm a proud pinay


Klockan tickar på... Tick tack tick tack...
Tiden den går... Tick tack tick tack...
Saknaden av dej den slår... Tiack tack tick tack...
Hårdare för var dag som går... tiack tack tick tack...
Om du bara visste hur jag mår... tiack tack tick tack...
Alla dessa sår... Tiack tack tick tack...
Mitt hjärta slutar slå... Tick tack tick tack...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0