Party Party

Festen Hos Nadia kunde inte bli mer än lyckat !!! Så jävla spårat och sjukt kul det var,

- Hallå !! Mamamia !!
- Mmm Marabou !! var e du


Många smeknamn han man få under kvällens gång ;) Som Madde skrev på sin Bdb "Vad då Mariiah ett ragg nej hon lyckas med två till och med" xD Så sjukt roligt vi hade det .. !! Missa - Oooh !! I got a hot mama ;D Grr
Så himmla söta..
Vi började med att grilla vid 18.00 mat gott som fan ! gjorde grillspet mums mums !! mera av folket trillade in vid 20.00 Då gick vi ner till lokalen och spelade kort. Dansade och pratade.. Haha All eye's on us again Ceder xD'
Jaja vi får alltid publik.. Det till hör ju vanligheten.. ;D

Lilla Lilla söta Johannes .. Ja vad ska man göra .. haha... Har du en gång sagt det så kan jag inte få dej att bryta det löftet jag lovar.. Även om du var väldigt sugen på att bryta det.. xD

Fuck jag har blåmärken på armarna sen igår !! har inte riktigt koll på hur jag kom hem.. Vinglade hem till mig vid 03.00 tiden i natt xD
image59
Jag och min Elisa
image60
Jag och Ceder gör vetefan xD But WE ROUL
image61
Jag o Johannes.. När detta kort togs var kl halv 3 xD Skit dragen

Lokal fest var det denna gång =) så jävla lyckat
4 Minutes Video - Madonna feat Justin Timberlake & Timbaland

Urk!! Bakis denna dag + att jag har fått en förkylning :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0