Hope is the last thing that leavs you

image51

Fikade med Tildé idag... Vi hade Dep talk tillsammans... Jag önskar dej all lycka och hoppas verkligen att allting löser sig gummsan...
Jag fick själv reda på vem jag igentligen vill vara med... Allting känns så mycket bättre nu...


Idag har jag funderat... Och jag har kommit fram till ett beslut... vad jag vill i mitt liv, vem jag vill dela mitt liv med.. Det finns ingen annan
jag vill vara med... Det finns bara du... Frågan e hur jag ska få modet till mig att tala om det för dej... Ge mig den styrka jag behöver,
Önskar att du visste hur mycket du betyder för mig.. Wish me luck on this

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ge mig den där kaffen! :P haha

2008-05-20 @ 19:17:44
URL: http://dementedwhore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0