An Other Day Goes By

Sitter här och tar det lugnt... Det vart lite mycket igår.. ska nog stanna hemma o chilla... Jag vet en lördagkväll... Men what the fuck.. Sitter och myser framför tv :)

Hittade en jätte fin dikt som e skriven för länge sedan. Håller den väldigt kär

Du ligger i din säng och sover,

Jag sitter tätt intill

Jag ser på dig och njuter,

Att kyssa dig är allt jag vill

Jag lyssnar på dina andetag,

Och håller hårt i din hand

Lägger mig bredvid,

Och undrar vad du gör i drömmarnas land


Jag ligger bredvid och tänker,

På allt det vi har

Tänker på glädjen och kärleken,

Som alltid kommer att finnas kvar

Jag lägger mitt öra mot ditt bröst,

Hör ditt hjärta som slår

Om du var vaken skulle jag lova,

Att jag är din i 100 år


Nu sitter jag och väntar,

Och hoppas att du snart ska vakna

Jag vill känna din kropp mot min,

Det är så jobbigt att sakna

När du vaknar ska jag berätta,

Att jag håller dig så kär

Och sen ska jag lova,

Att jag alltid kommer att finnas här


Du är ljuset och värmen,

Och hela min värld

Du är lugnet och skrattet,

Och jag önskar du visste hur mycket du är värd

När du ler så stannar hela världen,

Och tiden den står still

Nu hoppas jag att du ska vakna,

För att vara med dig är det enda jag vill...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0