Studenten !!! Yeah !!!

För vi har tagit studenten !!! Fy fan vad vi e bra

Såå jäävla kul !!! Önskade att denna dag aldrig skulle sluta !! Kunde inte blivit bättre =) Gick upp vid 6 tiden denna dag för att göra mig iordning. fan sov bara 3 ½ timme xD kunde verkligen inte somna alls =D.Sätter sig på tåget kl 06.57 in till stan för att fota sig =)... Tog en lite frukost på bussen till skolan fan ;) Madde hade med sig pluntan ju xD

Party !! NIKLAS !!! GRATTIS !!! han fick ett stupendie !!! Jooorååå !!!!!
Fan vad bra lärana var !! "24 timmar på ett flak ooeeoo !!! " GÖRAN !! O LASSE !! äger !!
fan vill inte sluta när man tänker till baka på allting !! Alla polare o så vidare !!

Men men efter utspringet bar det av till falket !! Julia så söööt tur att du fick åka med oss =) såå jävla niice vi hade PARTY !!!
Känner du dej oren sprider sig en dålig lukt , har du vart o smaket på förbjuden frukt  "
Åkte på falket ica: 3 timmar ett jävla skrik var det .. haha tappade rösten fan !!
Sen bar det av till Marias mottagning i sommaro.. =D

Haha..lagom PINSAMT !!! xD träffade på Alexander 
Har inte sett honom på ett bra jävla tag, jag tror jag dör av garv bara jag tänker på det ..
 Stop stalking me !!! - Mariiah
I cant stop it !! I love you - Alexander
Im you're date to night ;) - Alexander

Så sjuk spårat som alltid , sen så kom italienarna oxå.. Men ja trevligt det var ju !! haha .. såå sööta ;) Hum Anna e du på G med en av dom liksom ;) jag undrar jag gummsan ;) Seriöst !! =D Men ni e ju så söta =)Skit gott med italiensk mat !! mums mums !!Jag tror tamefan jag drack en hel flaska champanj på mottagningen !! xD plus 2 på falket en en falska jag fick va daniel xD såå jäävla rå packad !!

Kvällen slutade som en kväll ska sluta =) Patte o Linus bjöd in mig på efterfest hos Linus .. vaknade dan efter med en ordenlig baksmälla , uppskrapat knä och sönder slagen knoge igen xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0