Sleppy

Nyvaken och yr vaknar jag upp på en madrass hos Sara i Morgongåva =D.. Vi gick o la os vid en ca så där halv 8 i morse xD fattar inte att jag pallar kliva upp nu.. 


Satt ich tittade som ganlingar i mer än 8 timmar xD det e helt sjuk. Men fy fan roligt hade vi och helgen e inte slut än ... det e dt som är det värsta.. kommer ha fyrkantiga ögon sen igen när jag kommer hem till pappa xD "O no its dripping! Ooo! God chatch" - Ikto xD haha Tadase bara lackar ur som fan.. tror inte att jag har garvat så mycket som jag gjorde då fan xD ajja...
Nu ska jag o Sara iväg och handla lite så vi kan få mat i kistan =) Se Yah


Detta var Sara och jag 7 på morgonen xD
Goth - Goth - Loit - Loit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0