Sleepy

Vill bara sova.. försov mig som vanligt... Men denna gång var det inte att jag lade mig sent, utan jag hostade halva natten... Inte snällt alls.. Men Men... Ligger och drömmer mig bort här i solen =D browniie browniie ska man bli :) väntaräven ett mejl av Mia, så kan jag få den sista info om helgensplaner =)

Längtar fan till inspelningen.. Paniken har lagt sig, har träffat och pratat med alla, så att dom vet vad som gäller. vem som ska komma på söndagen o vilka som ska vara med på måndagen .. Whoo Whoo !! Kommer bli så jävla kul ;D specnär vi har klassens "one-liner" med oss =)

Ska nu stressa vidare, ska in och jobba som vanligt igen !! jag min Familj på ACE =) lovelove

"And she back again" Hell Yeah im back boy's and girl's =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0