Repa Repa

Är hemma hos Bernta och repar inför bröllopet.. Plågsamt, men vad gör man ? Jobb är ett jobb eller hur.. Men det kommer bli kul =D.. Haha.. Bernta har försökt slänga i mig i polen nu minst 2 ggr.. Saaaiko kille eller hur xD bra kläder har man med .. haha vit skjorta.. inte så spec bra.. Men jag ska fan slänga i honom först så det så.. mohaha.. onskeful kvinna man kan vara eller hur ;D

Längtar då inte tills imorgon ska gå upp tidigt, ska på fotboll tunering ju. Jaja.. får låna shorts av Bernta så jag slipper spela i klänning i alla fall.. bra det .. Sen blir det nog fika med Johan efter tuneringen. kommer vara helt slut, åandra sidan e nog Johan det med, e ute o padlar med killarna nu.. Ciao

Kommentarer
Postat av: jayne

jag var på TIPPY och H&M... ja jag var överllat...men där handlade jag... imorgon ska jag upp till stan..och titta runt.

2008-06-27 @ 20:49:55
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vad är det för jobb? :)

2008-06-27 @ 22:41:29
URL: http://dementedwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0