Joooråååå !!!!

Inspelningen gick skit bra !! såå jääävla glader man blir =)

Roligast var det nog när jag o Sara skulle vänta på Daniel och Simon på donken. Men våra studentklänningar, och så kommer dom in med kostym o slips hela skiten xD lagom bra eller hur ;D ... Tror halva stan gloder ögonen ur sig fan xD..

Vi var lugnt snyggast på stan i alla fall xD .. Persbrant !!Så jääävla häftig man kan vara, manligheten själv liksom... Haha fett avis dom andra statisterna blev när dom insåg att dom inte fick spela in med honom ..Men vi fick minsan det ;D Hell Yeah I'm God !! Fixar allt så klart =)

Helt sjukt kul att få spela in allting så jävla kul =) Fick ju ricka skumpa med Persbrant med ju då e det inte illa , spec när det var crew:et som bjödpå skumpan xD haha.. Flaket var då verkligen inte godkänt av polisen ... haha jag o persbrant brakade nästan sönder staketeti sista tagningen.. xD

Men fräck e han då allt denna Persbrant ;D Försökte knäppa upp BH:n min på flaket xD visst det var på skämt men ändå.. O du håll tassarna borta från min midja xD Ajja ska spela in imorgon igen ska bli kul =D

Bilder sen inspelningen kommer snart =D

En kalas Simon, Glader Daniel, Sötaste Sara & Cp Jag xD

Hela gänget på flaket ;D

Här har vi Persbrant o mig på flaket !!! PARTY !!!!


Kommentarer
Postat av: dee.

va? nej, va? jag förstår inte? vadå inspelning och persbrant?! tell me!

2008-06-10 @ 22:24:13
URL: http://denicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0