Info om den 8 Juni och 9 Juni

Jag tror jag kommer få panik snart !!! det är så mycket man ska hålla redan på nu, vilka som ska komma på vilken inspelning, alla tider. Men det som skrämmer mig mest är att det kommer vara ett team på 30 personer . Nej nu får jag försöka lugna mig.


Schema för den 8 Juni

2 pojkar - Daniel och Simon
2 flickor - Sara och Mariiah ( jag )

Samlings tid: 12.30 utanför entrén till Museum Gustavianum

Klädsel : vanliga kläder, undvik dock för mycket svart/vitt / mönstrat och loggor, INGA SOMMARKLÄDER dvs
                 jeans, kjol etc men ta med jacka, inga sandaletter, inga bara ärmar etc..... tänk vår!

Lunch och fika kommer att serveras

Beräknad sluttid är ca 20.00

Schema för den 9 Juni

2 pojkar - Linus och Niklas
2 flickor - Anna och Katrin ev. Elisa

Samlings tid: kl.10.00 vid huvudentrén till Universitetshuset

Klädsel : vanliga kläder, undvik dock för mycket svart/vitt / mönstrat och loggor, INGA SOMMARKLÄDER dvs
                 jeans, kjol etc men ta med jacka, inga sandaletter, inga bara ärmar etc..... tänk vår!


Beräknad sluttid är ca 15.00


Cyklar ......... ta gärna med en cykel så är vi mkt tacksamma!
Gäller både 8 juni och den 9 juni !!!

Mvh Maria Rudenscholtz och Mia Asklund
image95
" Oskyldigt Dömd"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0