...

Gaaah !! jag e stel som satan !! kan knapast röra mig mera xD det var länge sen man körde en så hård work out som man gjorde igår. evigheter sen jag splade fotboll.. varenda muskel skriker... kan inte sitta ordentligt heller så ooont i rumpan.. haha.. trillade på den ett antal gånger igår när jag blev taklad fan.. men det var skit trevligt..


Sitter just nu och tittar på His and her circumstances. skit rolig serie.. tror jag dör av garv ..längtar tills jag ska till sara i helgen kommer bli så fruktansvärt kul och spårat för den delen.. Kommer fan inte att överleva natten... Nja kanske det men jag kommer då verkligen inte kunna sova kommer bara dregla och säga "Zero yumi yumi" han e så min hunk xD


Ajja nu ska jag sova =D Sleep tight and sweet dreams about me ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0