Bagtit Party

Hey galen kväll igår..Haha.. helt facking ofattbart xD Jaja heter man Mariiah lyckas man fan med allt.. aight im right.. Såg sverige matchen på O'Learys nice var det, var ju med min älskade Anna och Maria. fast vi förlorade :/ Sparang in i varenda Thomas jag känner fan xD Fast ena var ju så klart sötare ^^.. Denise ja du vad gör man , han hälsade tillbaka i alla fall ..En bra början det i alla fall eller hur ;D .. Sen bar det av till People, var fan en evighet sen jag var där så det var riktigt kul. Tror jag träffade varenda människa jag känner under hela kvällen fan xD... Träffade även söta lilla Johannes..

Haha... NOT AGAIN MARIIAH xD !!! Fan hur lyckas man med vissa saker... Jaja ;D ja jag ska bara ta ut pengar.. ;D - Mariiah vad har du gjort med byxorna ?? "Skulle ta ut pengar".. haha.. Vakterna e bra roliga ibland eller hur.. And she did it again XD Hell Yeah I did aight ;D


Min Älskade Mannang Anna

Denise Tru Love 4 ever

Haha. Vad ska man säga xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0