Aight ;D

Haha.. kvällens party var inte så lite spårat va eller hur ;D Först så irrar jag och Linus runt som tokar i L-Bo.. hittade nästan i alla fall.. Sen fick Danne och Pontus möta/hämta oss. Fan det var ju mer än 3 år sen jag gick i skolan i Storvreta hur fan har ni tänkt att jag ska komma ihåg var allting ligger.. Men vi kom dit i alla fall.. Då började party, jävla håll i gång.

Men det klart ;)

Linus säger:

Olé din lilla table-dancer

Dansade på bordet denna kväll igen ..Fan jag kan verkligen inte låta bli bord xD

Efter ett tag så kom det lite mer folk, Nadia , Sammie, mina små söta ryssar klart som fan!! haha ... fick höra många gånger "Mammacita is hot to night" haha..Min små söta galningar fan.. kul hade vi..  Det kom även folk från min gammla skola med om jag kommer ihåg rätt. Jennifer och Josefin. Trevlig trevligt, har inte sett dom på evigheter ju..

När jag skulle hem sen så fick jag skjuts av söta någon xD kommer inte ihåg vad han hete fan .. aha bra Mariiahbra jobbat.. Men jag fick för första gången tanka.. haha bra när man e skit rund om fötterna så att man nästan inte kan stå.. Men det gick bra en upplevelse isig fan. Ska aldrig mera tanka fan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0