- Missing you -

FUCK !!! Helvete vad jag saknar er... Fattar inte att jag har klarat mig så länge utan er, men det gör verkligen ont i mig när jag tänker på er alla.. I'm a proud pinay .. Kommer alltid vara det... Granma, Vandam, Angelica, Angelina, Anti Maan, Unkle Edy, Mannang Gerly, Juvinal, Kyle, EVERYONE !!!  Tänk att jag inte har sett er på mer än 2 år nu.. Tittade på gammla bilder från resan. Mahal Na Mahal Kita




Everytime I think of you I start to cry.
Its cold out side but colder in my heart.
Coz you are not here with me.
I want to be free and happy again.
Tho fell the wind in my face.
To smile with out fear.
To live with you again in peace.
To learn how to love again.
I Cant survive with out you.
You'll be in my heart forever.
Philippines and You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0