Party

Var med tjejorna igår. Fan vilket drag det blev haha...kunde fan inte bli bättre xD

I början va dagen så badade jag med Ida ... skit mysigt åt vattenmelon med. bättreade på brännan så att man blev brownie brownie oxå, jao =)

efter det var det utgång på people, och herre gud vad ska man säga, xD allting blev inte så lite spårat... xD sen så träffade jag Nakenjoel med o fy helvete vilket jobb det var att få honom att fatta, xD Björn fick vara min täkmantel fan ! .. Öhh ? förlåt jag visste inte att "min pojkvän" skulle komma ledsen killen. Hahahahahah xD nej nej inge sånt skit här va. O trög var han med fattade han inte vinken alls, fast jag sa det rakt ut till honom xD... o hemgången då ...det var ju helt sjukt. Min sötnos skriker jag över hela facking bussen .. xD

Yay =D


Party gänget Yaeh =D

Jag och min Älskade Älskade Katrin <3

Mera Kärlek till min Katrin <3


Nej men idag ska jag o katrin iväg till idas farmor o farfar o bada lite, vara allmänt bakis med andra ord ;D
Brun som en jag vet inte vad blev jag fan xD
haha.. Kul var det att jävlas med Ida som var helt tor sen . Sloosh !! så vart hon blöt som satan. Mohaha evil me..
Min lilla söta ida, så underbar hon e.. Party igen då nästa vecka eller hur darliiing ;) hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0