Pain

Sitter just nu på jobbet och drygar. Jag har verkligen ingen
lust med att gå tillbaka till Securia men vad ska man göra jag
behöver jobbet. Så det är bara att bita ihop och stå ut helt enkelt. Ska träffa min underbara Tildé
sen ska bli trevligt behöver verkligen
det nu. Var även med Ida tidigare idag. Simmade ett par längder var tvungen att få ut all press.
Håller fan på att kolapsa snart
men det är ingenting ovanligt det heller jag är alltid nära en kollaps.
hatar det. Men vad ska man göra när alla litar på att du ska fixa allting. Snälla ta bort all börda från mina axlar

Kommentarer
Postat av: Emma

visst suger helt plöttsligt hela ens liv när man inte gillar sitt jobb?!

2008-07-30 @ 19:22:31
URL: http://emmaim.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0