...

Äe hemma hos bernta just nu för att repa men blir det verkligen av xD .. provade klänning med skit fint får se om jag använder den eller den andra klänningen men det visar sig eller hur.. e skit stressad som vanlgt jag är fan alltid stressad så det e ju ingen nyhet eller hur.

Var och provade bruduppsättningen på Maryjoy igår hon var väldigt vacker med tanken på att det var första gången jag använd slöja och krona. Hade skit kul ju, nåsta vecka ska vi prova make-upen hoppas den oxå kommer att funka bra .. men det löser sig får handla int lite prylar till spektaklet men vad fan =D..

får se om det blir en lugnt hemma kväll för mig idag.. eller om jag ska dra ut med pojkarna på krogen, det visar sig har försökt att nå sudi men det gick ju så klart inte, viserligen jobbar hon så det kan bero på det oxå xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0