Are There Any Bitchen In This Room "Hell Yeah"

Haha... all the girl are with me, Jao !! jobbade först ett par timmar på dagen igår, sen gick jag o ida för att spendera pengar som vi igentligen inte har xD haha så jävla klockers :) kul var det i alla fall.. Vart så jävla kär i ett par vita skor !! seriöst jag ska baxa dom Ida vill haaaa juue !! Gee maj dom ;D haha


Men bäst var det fan när vi skulle till Wille's tror jag dör av garv seriöst kan det bli bättre ;D tre vrål snygga tjejer i en Rover.. Party Party.. Vi ägde fan allting, skulle panta lite flaskor men det blev fullt fan xD Jag ringer,  - Ja hejsan det är Mariiah det är fullt på återvinningen xD. - Patrik Ja jag kommer på en gång xD


Haha han stalkade oss fan genom hela shopping turen, haha "Har ni haft fest eller? så mycket flaskor.?" Ja vi var väl en 150 pers xD mohaha...


På väg hem blev vi fan oxå stalkade av ett par killar i BMW fan.. Dom vinkade som galningar hela resan fan.. Seriöst helt sjukt kul.. Alla låg typ på golvet o garavde sönder oss xD Vill ha Chesscake IDA !!!!! mohaha Gott Gott... Tittade på film sen och myste hela gänget.. Dont 4get utgång på fredag flickor mina =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0