Yay

Denna dag har minst sagt varit intressat. vad annars ska jag säga. Var så jävla nervös att jag trodde jag skulle flippa sönder. Min mage klara fan inte sånt här. Men allting gick som det skulle i alla fall. tror jag, hoppas jag. Annars vetefan vad jag ska hitta på för någonting. Sliter väl av allt mitt hår då fan xD

Fikade med en gammal klasskompis som jag inte har sett på mer än 3 åt tror jag faktiskt, det var riktigt kul, hade en del att tala om. Allt som hade hänt tidigare, vad som kommer att hända. Skulle inte ha någonting att göra om allting faktiskt. haha, snälla ni och era leksaker. eller vad kallar man en bil xD

Var även med min älskade älskade Tildé idag, åkte till Gränby med för att kolla på lite prylar. Tildé hittade värsta söta sakerna men, man kan inte få allt man vill ha det e bara att glömma.Haha =D handlade lite snacks sen bar det av hem. Tildés hem e fan mitt andra hem nu mera, e väl där 2-3 ggr i veckan fan.. Men jag gillar verkligen stället så underbart mysigt.

Dock lite rädd för att ta bussen där ifrån, efter som det är så mörkt längs vägen och bussen brukar tydligen åka förbi en ibland med. har inte behövt uppleva det än , men det kommer nog tids med. Baja ju !!! Haha Tildé ROCK THIS PARTY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0