Time for School

Men bajsa !!! palla med skolan och allting, orka plugga på nytt här. längtar som e jävle tills nästa år för då börjar jag på Folkhögskola i Malmö !! seriöst kan det bli 2009 nu !! palla med uppsala det gör mig galen, haha.. ajja har varit och träffat cp-christer seriöst nu överväger jag verkligen tanken på att ta med ett baseboll trä till lektionerna för han går mig verkligen på nerverna !! palla , med den skiten som han ger mig .. kommer als hugga mig själv tills slut fan. LÄngtar längtar tills jag får gå hem och sova ska upp 04.00 imorgon, börjar jobba 05.30 nämligen , skit oxå.

Ajja ska träffa min underbara Ida senare idag har håll till 15.40 nämligen. sen ska jag få ckjuts hem av min baby uirekn xD haha.. men först ska vi till Gränby och  kolla läget lite gran i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0