Sleepy

Trött som satan e man efter denna dag, för det första så för sova jag mig. Hur bra är det när man har massa att göra? Ajja ringde upp Gunnar Englund som är kantor på bröllopet. bestämde att vi skulle ses vid Helga kl14.00 eller så. Så det var bara att att göra sig iordning för allting. Jag har ingen riktigt anning om hurlänge vi övade minst 3 timmar i alla fall. är helt slut i rösten, men vi klarde låtarna i alla fall. ska ha snabb rep sen imorgon innan mottagningen. ska bli skönt att få öva på plats,

Haha. mathis fick lite flipp sen så helt plötsligt så skulle vi gå på bio, jaja... Det  var trevligt att gå på bio det var ett tag sen jag var på det nämligen.Honcok hete filmen eller så :P sen så möte jag Sebastian det var evigheter sen jag träffade honom. Lika söt och trevlig som alltid var han =D. skit gullig med han ska transponerna mina noter till "You'r Love". Men nu ska jag ta och käka lite innan jag tuppar av av hunger xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0