Party

Min fredagmorgon börjar med att jag får ett samtal av min Idus som skulle komma och hämta upp mig om 20min, så det var bara att kliva upp ur sängen och klä på sig. Så söt hon e min Idus, men så klart efter som jag var så "skabbig" just klivit ur sängen så var vi tvungna att åka till Gränby o handla xD. Köptehår färg till Idus. Sen bar det av till Furugatan för att fixa o trixa, käkade kyckling med :) Yumi Yumi.. var det.. hihi.. Hade skit kul =D

Sen så kom Linnea hem till mig för vi skulle ha utgång. Först gick vi till Terassen och mysdrack, sen bar det av till People, dansade söndermig där. träffade även Notna och hans polare Martin tror jag. whatsoever. Hade skit kul =) mina fötter dödade mig fan xD.. haha.. Sen bra det av till Oragne för att vi skulle se någons som fredrik kände eller jobbade med rättare sakt. :) sen bar det hemmåt.. och det ska vi verkligen inte tala om xD haha.. Aight she did it again  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0