Nice

Har gjort mina naglar nu. Vart väldigt nöjd med resultatet. Tack så mycket Sudi och Ceder för presenten det var perfekt. Har aldrig gjort detta i sverige, men det var kul. Ulrika som jag hade var jätte trevlig med. kanske går dit igen sen, stamkund nr 1 kommer jag fan att bli xD hahaha

Var även i Heliga trefaldighets kyrkan och gick igenom allting hur bruden o resterande folket skulle gå in i kyrkan. såg även klänningen som alex ska ha på bröllopet, den var jätte fin den med. Önska jag hade en sådan själv.

Ringde till musikens hus med ang jobb intrejuv, Peter har varit på semester nämligen så jag har inte kunnat gå på den andra intrejuven än. Men jag ska dit i morgon kl13.00 på intrejuv. spnnande. hoppas jag får jobbet.

ska fika med brudparet och johans mamma Stina tror jag att hon heter. Sen ska jag träffa min underbara Tildé, Jobba sen med om jag orkar, men hur ska jag hinna med det, har så mycket att göra dessa dagar. men måste få in mina timmar. Ärsch det kommer nog att lösa sig till det bästa , det kommer det att göra. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0