Möte

Har percis avslutat "mötet" med brudparet eller vad man nu ska kalla det.. haha.. Kom fram till en hel del i alla fall.. programet, hur det ska se ut, sen bordsplaseringarna ska fixas på måndag. Rep är oxå inbokat. på Torsdag ska vi repa ett par timmar, sen en liten stund på fredagen med.. lite nervös när jag fick veta antalet person som kommer befinna sig på bröllopet det är ca 90 st som kommer. är den största publiken som jag har uppträtt till tror jag faktiskt.

Men nu är hela bruduppsättningen klar, allting är bestämt, Hår make-up, klänningen allting, kronan slöja hela skiten xD haha .. det kommer bli en spännande att se hur allting blir. Har även fått en annan beställning, Där jag ska servera och stå för underhållningen på någon konferens eller vad det heter. så jobb finns det gått om just nu. Ska bli skönt när detta bröllop är över det har krävt en hel del energi.

Ajja nu ska brudparet bjuda på middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0