Kill me

Seriöst dom måste skämta med mig, jag fick mitt schema för nästa vecka om hur jag ska jobba i resturangen och det kommer verkligen att bli min död !! jag e fan bara extra anställd hur kan dom göra så ?? jag e fan schemalagd 37 hela timmar. Kill me.. hur fan ska jag orka med det.


<--- Ta en titt själv a och se mitt schema under Maria R.. seriöst 05.30 på en tisdag !!!

Ajja sitter just nu hos Saman ska käka lax.. gott gott.. älskar det.. haha.. så jävla söta dom kan vara.. Haha.. parkering är verkligen överskattat.. Tiiildus du kan fikparkera bara du vill serru darliiing.. "Well how your doing" hahah !! så jävla bra, såg på Norbit tidigare idag med tilde, skrattade söönder mnig fan :) men men nu ska jag jämra mig vidare över mitt facking schema för nästa vecka =( Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0