Gaah !

Seriöst jag hade världens trevligaste utgång med Katrin på Terassen pratade om allting som går att prata om så himmla gullig hon e min älskade katrin =) Yay.. happy happy that i've got you darliiing... ,men det gäller alla mina flickor. ni vet vilka ni e behöver inte nämna namn =D

men det är så klart att, har du för trevligt så slutar det åt helvete, senare. Vi stötte på ett par pojkar små jävla skitar var dom, trodde jag seriöst skulle slå ihjäl dom båda i alla fall, den där jävla colobianaren eller vad fan han var. Fattar dom inte att ett nej är ett nej ? .. Helt jävla pundade i huvudet var dom båda. rök väl ihop med ena av dom. jag varnade som att mitt tålamod var inte att leka med, men men som om att dom lyssnade på mig, utan var tvungen att ta dom båda i kragen slå dom och skrika åt dom.. min hand vart inte vacker efter det, jävla skit oxå. seriöst!!!


Kommentarer
Postat av: Katta

Shit gumman blev det såå illa:/ A dom där ungarna va inte spec normala. Älskar dig me:)

2008-08-24 @ 12:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0