Erre Efterfest På Eran Balkong?

Party med tjejerna igår var ju inte så lite sjukt xD
Vicktoria slutade vid 21.30 och Maja kom vid 22.10.
Då började vi dra igång. Hahaha... Fan vad kul jag
hade åt Maja på balkong var tvungen att hålla mig
för magen för att inte krampa ihop av allt skratt,
så jävla fula miner vi gjorde, blir fan rädd när jag
själv såg bilderna, ingen skönhet kan jag säga
i alla fall... xD Eller mongo killen som skickade
bild på ja hum vad man nu ska kalla det. HAHAHAHA
seriöst hur jävla fuckad kan man bli igentligen? Att
skicka en sådan bild.


Sen fick jag o Maja cp så vi skulle pront på
efterfest. HAHAHA !!! Lyckat "Nej,Maja!! stanna eller
jag menar fortsätt" jag var då inte så mycket bättre
viserligen, ut i busken hamnade vi med. Men trevligt
var det i alla fall eller hur gussen ;D Hela kvällen
var helt sjukt spårat. xD Lassgubben då.. !! HAHAHAHA!!!
han e ju helt sjukt underbar ibland, föll fan ihop
till en liten hög på golvet, sen kommer Maja och
hoppar på mig inte så lyckat. Hon mosade min mage.
Efter festen på gick ända in på morgonkvisten någonstans
vid 07.30 tiden tror jag att jag lade mig. Helt slut
vid det laget, mådde pytom minst sagt när jag vaknade vid
09.00. Kunde inte somna om heller för den delen.
"Dont try this at home" xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0